en fartfylld dag..

Det är inte klokt vad den här dagen har gått fort! Skönt vissa dagar och skrämmande andra.. Tycker det är lite jobbigt när dagarna går såhär snabbt, då blir det så uppenbart att livet springer iväg o jag hinner inte med, men ibland när man ser fram emot något så är det ju självklart skönt!

Har hämtat hem vår nya soffa o fåtöljerna! Köpte dom beggade, men så jäkla fina, o så underbart sköna! Fåtöljerna är stora o så mysiga att gosa ner sig i... =) Så nu står vår gamla soffa inne i Mollys rum, kan vi sitta i den när vi läser på kvällarna osv.. passade väldigt bra där inne!
O hela vårt vardagsrum blev ett annat rum med den här soffgruppen, så mysigt! Tycker vi i alla fall.. =)

Vill bara bjuda hem massa folk nu, känner mig tillfreds med vårt hem nu... innan har det inte känts 100, men nu så.... haha... har ju bara köpt soffgrupp, eller vi har ju köpt lite småsaker också o det tillsammans gör en så himla stor skillnad.. Ähh, nog om det nu!

Nej, nu har Anders duschat klart o vi ska hitta en film att se på...

Natti natt
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback