Förkyld

Fasen vad jag blivit förkyld... går omkring o nyser hela tiden... atjoooo... ;-P Men lika glad är jag för det, men gladast är nog räven... hehe...
Nej, inte hålla på att bara skoja nu... nu ska vi vara lite allvarliga... Molly var jättesvår ikväll... hon var jättetrött o grinig, men skulle INTE sova... men nu sover hon i alla fall.. Vet inte vad det var med henne innan... kanske övertrött eller så...

Fasen vad jag ser fram emot festen på lördag!! De flesta kan komma o det är så roligt folk som kommer... Hoppas bara att min förkylning o det andra jobbiga försvunnit tills dess... Haha.. porrtema.. ja, ibland får man sina snilleblixtar... haha

vill att det ska bli lördag nu!!! Inte bara för festen, utan för att jag vill ge Anders hans presenter... Hoppas bara att han blir nöjd.. hehe... bilder kommer kanske på söndag på det han fick av mig... :-)

Nej, nu vill jag att Anders ska komma så jag kan få lite mys innan jag dör.. Ja, o då menade jag inte sex, även om det inte skulle sitta helt fel just nu... hehe...
Nej, vad säger jag... nog dags att sluta skriva nu... inte bra att sitta här när jag är på sånt här humör...

Hörs en annan dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback