*gäsp*

Idag tyckte inte Molly att mamma skulle få någon vidare sovmorgon... Hon vaknade halv sju o jag kände mig helt död.. så när hon inte somnade om i sin säng tog jag med henne in till våran o där låg hon o sparkade på Anders så till sist fick hon ligga på mig... hon slumrade en liten liten stund men inget som kunde ge mig någon sömn, så man är skapligt trött nu...
Ja, ja.. Ska ner till stan sen o titta efter nått till Anders i present... Ja, jag har ju en klar men den ska han ju få i efterskott.. (är du nyfiken nu, älskling??)

Annars så händer det inte så mycket idag... ska till city gross o handla lite.. skulle ju hunnit med det igår, men blev kvar hos Anders syster så pass länge att det var bara att åka hem eftersom Bossi var hemma...

Fan, vad irriterad jag blev nu.... *grrr* Att så lite kan reta upp en... men det ska inte få förstöra min dag.... Jag har en underbar man o en underbar dotter och jag är fortfarande lyckligast i världen!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hey! Hade gärna fotat dig om det fanns möjlighet :-) Önskar dig en trevlig dag!

2009-02-09 @ 11:18:54
URL: http://babbi.se

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback