god förmiddag!

Är utvilad idag faktiskt! Molly har för andra natten i rad sovit genom hela natten. Sååå skönt! Bara att tacka o ta emot så länge det håller i sig!
Nu sover hon sin förmiddagslur. Jag har öppnat upp fönster o balkong för att vädra och ska snart ställa mig o diska o ska försöka hinna med att ta en dans med dammsugaren också.. Skönt o ha det gjort så kan man göra massa kul resten av dagen.. Idag ska jag försöka ta mig ut med Molly o pulkan också.. Ska bli spännande o se vad hon tycker om det.. =)

Hmm... i morgon är det visst melodifestivalen... hade jag ingen koll på.. eller ja, en delfinal är det väl.. Iaf, det hade jag totalt missat... Så kan det gå.. O jag som ska sitta ensam hemma.. Anders jobbar ju dygn då.. Om det är nån som känner att de inte vill sitta ensamna o kolla på det så är min dörr öppen.. =) Mycket roligare o se det med nån ju! Men om det inte är nån som vill se det med mig så får jag väl sitta här i min ensamhet då... *snyft*

Nej, disken kallar..
Ha en bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback