Hon sover!!

Nu sover lillan o har gjort det ett tag. Bara vaknat en gång än så länge.. =)
Hon är bra knasig min lilla tjej... hon tror sig kunna gå.. så rätt som det är så släpper hon mina händer o går iväg ett par steg sen faller hon ihop o blir jättearg... Om hon fortsätter såhär så dröjer det inte länge innan hon verkligen lär sig att gå.. Min bebis... hur gick det till? Haha..
Hon har ju faktiskt tagit några stadiga steg några gånger så allt för långt borta är det nog inte..

Var ju på BVC igår också.. Gick så bra.. Molly är verkligen go så... det var ju en ny sköterska och en ny läkare eftersom vi flyttat men ändå så skrattade hon mot dom direkt och vinkade o tjuttrade som aldrig förr... fick så mycket beröm för henne.. Sköterskan tyckte att hon var såå go, o det är hon ju också... hehe inget partisk eller så..
Hon hade inte gått upp så mycket i vikt sen sista besöket men det var som det skulle.. Bara jag som tycker hon blivit så tung.. =)

Nu ska jag snart se Greys Anatomy tror jag... O vänta på att Anders ska komma hem... Vi ska se nån film ikväll har vi bestämt.. ska bli mysigt.. o på lördag ska vi ju på bio... (tack mamma o H för att ni är så snälla o ser efter vårt lilla monster så vi kan gå på bio...!!)
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Erika - Ett rop på hjälp! Lider av Fetma!

Åh tack för din kommentar! :) Värmer ska du veta!

Gammal är ditt barn?:) vad är det för söt vovve? :)

Hade också hund, men dottern är allergisk så fick sälja :( Men han har det bra iaf.



Ja följ den gärna. Lägga till varann på bloglovin om du har?



Kramar!

2009-02-28 @ 15:37:29
URL: http://precioso.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback