Kanske är dags..

Ja, det kanske är dags att uppdatera lite.. Vi är sjuka här hemma... Hela familjen är förkylda och hostar.. Att vi inte kan få bli friska o stanna så... *grr* Just nu avlöser sjukdomarna varndra.. inte roligt..
Men vi är i alla fall lite glada ändå... haha
Men fruktansvärt trötta..
Molly sover dåligt nu när hon inte mår riktigt bra, o jag sover inte speciellt bra eftersom jag hostar o har ont i halsen.. =(
Så idag tog min kära mamma Molly en stund så Anders och jag fick vila lite.. hehe.. vila.. ja, så kan det ju också kallas... :-p
Ja, vad tror ni... första gången på hur länge som helst som vi är barnlediga o det inte är någon annan här... Då passar man allt på...!!!

I lördags fyllde ju Anders 30 också.. så nu är han gubbe... Min älskade gubbe!
På dan hade vi kalas här, det var så trevligt så. Sen på kvällen då smällde det...
Hade fest som var så vansinnigt rolig! Massa roligt folk, kunde inte önska någon mer på den festen... eller jo... det vore roligt om A o M och J o A (det ni!) kommit, men är man sjuk så är man... Eller J o A var väl inte sjuka.. men dom var bortbjudna sen innan så det var ju inget att göra åt... Sen fanns det ju dom som kom med löjliga förklaringar till varför de inte kunde, eller ingen förklaring alls.. dåligt, men så är det...
Iaf... roligt hade vi!
Molly skulle sova hos min kära bror m. familj, men lite efter elva tror jag klockan var så ringde dom.. då ville inte Molly mer.. inte det roligaste att hämta henne mitt i, men det var ju inget att göra åt... går det inte så går det inte...
När jag kom hem med henne så tog Anders syster, som var nykter, henne och gick in i sovrummet.. 10 min efter så sov hon som en stock o sov ända till klockan var halv fyra då hon tyckte att det var en bra tid att vakna o bajsa... skitungen... hehe

Bilder från festen kanske kommer... vet inte riktigt om jag vill lägga upp dom här.. Har ju faktiskt inte kollat med folket som var här om det är okej, men om jag gör det så kommer det bilder sen när vi lagt in dom på datan...

Nehe.. nu ska jag slöa i soffan o äta halstabletter...

Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Babbi

Tack för din kommentar, krya på er!

2009-02-22 @ 23:48:36
URL: http://babbi.se

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback