Oj vilken jobbig natt..

Har hostat o snörvlat och så vaknade Molly vid halv tre tror jag att det var... Jag var så fruktansvärt trött så jag bad Anders att hämta henne tills oss... Vi lade henne mellan oss men hon tränger sig jämt mot mig så jag inte får någon plats kvar... Vid sex vaknade jag till (igen) av att jag höll på att ramla ur sängen.. Hmm... kändes som jag var blöt på mitt linne, men jag tänkte att jag kanske varit varm eftersom jag inte är helt kry o har haft Molly nästintill på mig.. Så jag bytte plats med Molly och la henne på utsidan av mig.. Gillar inte det egentligen eftersom hon far omkring så mycket.. Men jag gör det ibland så ligger jag o håller omkring henne så jag ser till att hon inte ramlar.
Men Molly ville inte somna om... hon låg där ett tag o bluddra innan jag förstod att hon inte skulle somna av sig själv...
Så jag drog handen över hennes rygg o ner över blöjan. Då känner jag nått kladdigt... hmm... går upp tänder lampan.. då har hon bajsat och det har läckt ur... på lakanet... *grrr* Bara att väcka Anders så han fick ta hand om sängen och jag gick in på toa med Molly... Sen efter det så gjorde jag välling till Molly för att se om jag kunde få henne att somna om igen... klockan var ju bara halv sju! Men det gick inte. så Anders få gå omkring med henne en stund.. då somnade hon men sov bara en halvtimma då gick jag upp o sövde om henne.. o då sov hon en liten stund till... Men inte mycket... Så man är skapligt trött idag... O så börjar vi tvätta klockan tolv... hmm... inte roligt, men nödvändigt...

Nej, nu är det dags för lite plock innan tvättstugan kallar.. =)
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Usch låter som en jobbig inatt :( Krya på dig!

2009-02-12 @ 10:06:47
URL: http://babbi.se

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback