snart så...

Snart tror jag att vi måt bättre här hemma... Jag mår helt okej, förutom att magen inte riktigt är i fas ännu, men det kan ta sin lilla tid tydligen. Anders verkar också vara på bättringsvägen även om han inte är bra äno Molly, ja hon fick massa utslag igår.. Bara *Poff* så var hela hon full av små röda prickar... Ringde till sjukvårdsupplysningen för säkerhets skull, men dom sa att det händer ihop med viruset hon har nu... skönt då kunde vi lägga henne för natten i lugn o ro utan att vara oroliga.. =)
Det jobbigaste för mig nu är min jäkla mens... sluta läsa om ni inte vill veta!  =)
Jag har verkligen haft blödningar i hmm.... i söndags var det 10 veckor så nu är det 10,5 vecka ungefär då... Ringde gyn i måndags... den kvinnan jag pratade med sa att hon kunde inte förstå varför jag håller på o blöda som jag gör... Så hon sa det att det är bäst vi hittar en läkartid åt dig... o visst jag fick en läkartid.. den 16/2.. det är ju fasen nästan två veckor kvar.. eller i måndags när jag ringde var det precis två veckor tills läkartiden.. Hon sa det att det fanns ingen innan dess... Visst sa hon, det släpps jourtider varje morgon till eftermiddagrna, men det är ju mer akuta saker.. hmm.. så att blöda i över 10 veckor utan någon uppenbar anledning är inget småakut enligt dom...
Inget jag kan göra åt det, så det är ju bara att snälla vänta... *fuck!!* Jag vill ju gå till simhallen med Molly, och jag vill slippa tänka på att jag har mens hela jäkla tiden och vill kunna mysa med Anders nu, nu, nu!!!!!
*grrr*
Visst kan jag ringa om en akut tid, men det känns ju konstigt nu när jag faktiskt fått en tid... =(

Ja, ja... nog om det... Ahh... skönt det är att få ur sig lite ibland...  =)

Nu är det bara den här helgen också o sen helgen efter det, då är det Anders 30-års fest... *wieee* vad roligt det kommer bli!!! hehe

Nej, nu ska jag fortsätta plocka lite tror jag eller sätta mig i soffan med Anders o gosa lite kanske...

Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback