trodde det skulle bli skillnad...

Har suttit o funderat lite här...
Jag trodde att det skulle bli en himla skillnad på att träffa folk nu när vi flyttat till Mjölby. Alltså det här att folk skulle höra av sig mer, o komma förbi eller så.. o visst.. lite mer kanske det har blivit men inte alls sån skillnad som jag trodde det skulle bli.. Alltså jag vill inte att nån ska känna sig direkt träffad nu så jag hoppas inte att nån tar illa upp, men det har faktiskt inte blivit så stor skillnad.. :-(
Det som fick mig att tänka på det är att igår var jag hos min kära bror o passade hans barn medan han åkte o hämtade sin fru... så goa så, o de verkar gilla Molly... hehe...
O sen idag har Anna varit här med sin lilla son... så trevligt så!
Men som sagt, det är två dagar det.... Jag vill umgås med fler och oftare! O jag vet att jag måste också försöka få till träffar, men jag är så rädd att jag ska uppfattas som tjatig o jobbig... Töntig jag känner mig då.. *suck*
Ja, ja... man får väl vara glad för det lilla...

Nej, ska se på tv o tycka synd om mig själv en stund innan jag sover...
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Blogg-Malin

Bli medlem på världens bästa hemsida för att samla ihop poäng som du sedan kan växla till presentkort på klädaffärer: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=11439 :)

2009-02-06 @ 10:25:34
Postat av: Alexandra

Vad gullig du är som vill ställa upp Petra!! tack Vi kommer så gärna förbi någon dag om du vill, nu när alla börjar bli friska :-D

2009-02-06 @ 20:10:54

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback