trött... oj så trött...

Molly driver mig till vansinne här hemma just nu.. Eller just för tillfället är det lugnt. Men den mesta tiden ska hon bara stå o gå. Vilket betyder att jag måste hjälpa henne hela tiden. Det blir jobbigt efter några timmar. Inte ska hon sitta o leka med sina leksaker även om jag sitter med henne.. knasunge!
Men nu verkar hon vara nöjd med att vara i gåstolen en stund... kors i taket... Hehe.. det är inte ofta som jag verkligen längtar till att hon ska sova.. Men idag gör jag det.. Beror nog till största del att jag inte sovit ordentligt på ett tag.. men det blir bättre det vet jag ju. Så det är bara att stå ut o se glad ut.. hehe

Nej, nu är hon inte nöjd längre... *pust*
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback