Aldrig blir vi friska... :-(

Ja, det känns verkligen så.. Visst, vi har inte maginfluensa längre men mår inte riktigt bra ändå.
Anders har ju kvar sin "vanliga" influensa och mår riktigt dåligt. Har fortfarande feber osv, han har verkligen mått sådär i en vecka stackarn.. Molly har feber och verkar inte alls må bra vissa stunder, men är iaf glad för det mesta och jag mår skapligt ena stunden för att nästa känna som om jag håller på att dö... :-/
Var o handlade igår och det var verkligen skitjobbigt!! Men sånt måste ju göras.. Blöjor o mat flyger inte hem till oss av någon konstig anledning.. hehe
Helt sjukt är det att det inte går över! Jag har verkligen sova mest hela tiden, men det är inte lätt när man har en liten att tänka på...
Iaf, längtar tills vi mår bättre så man kan börja träffa människor igen..
Känner mig isolerad och tråkig... :-(

Jag är såååå arg dessutom på en person....Vissa människor verkar tro att man kan behandla andra hur som helst!  Fattar inte hur man kan bete sig på det sättet... *grrr*
Men ska inte ödsla tid på det nu!!

Just nu ligger Anders och Molly o sover. Jag sov också en liten stund men sen blev jag rastlös så jag satte mig här.. Så fort de vaknar ska jag göra smoothie till mellis åt oss... få en liten vitaminkick... =)

Hoppas ni mår bra!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hör av dig Petra om ni behöver få något hem handlat!! Det är ju inte långt till varken er eller affären ;-) Hoppas ni mår bättre snart, fruktanvärt med influensa samt magsjuka! Kram

2009-01-31 @ 20:45:50
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej!



Jag är en av 12 finalister i en fototävling, rösta gärna på min bild om du gillar den.

http://www.gilraen.se/2009-02-01/de-12-finalisterna-2/

Skriv " Bild nr 1 " bland kommentarerna, klart !



Tack på förhand :)

Och krya på dig tjejen...

2009-02-01 @ 20:17:41
URL: http://babbi.se

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback