God morgon!

Eller snarare god förmiddag kanske... =)
I natt har jag verkligen fått sova!! Ändå är man såååå trött... hehe.. Molly somnade vid halv åtta tiden igår kväll och sov hela natten till ca 07:10 i morse! Då hämtade jag henne till oss så låg hon o jag o myste en halvtimme innan vi väckte pappsen.. Så nu har vi ätit frukost och Molly sover förmiddagsluren.. Skruttungen! Det är verkligen hennes första natt som hon sover rakt igenom. Tänk om det kunde hålla i sig.. Men man ska inte hoppas på för mycket! =)

Om en halvtimma ska vi göra oss klara och åka iväg till bilbesiktningen.. Ska bli kul o följa med.. Tror inte att jag har varit med nån gång o besiktat nått bil.. Så det är ju lite intressant.. Efter det ska vi åka till city gross o handla lite, det är tomt i skåpen här hemma så det är verkligen dags att fylla på lite..
O ikväll ska vi till min kära syster eftersom hennes små troll blir fem år idag! Inte klokt vad tiden går fort!! Tycker att det inte är länge sen dom kom till världen, men men.. det är ju så det är.. Man hinner inte med riktigt när dom växer.. Men i alla fall.. vi ska dit o fira dom o så firas syster också lite eftersom hon fyllde igår... Grattis igen!


Nej, ska kolla en grej innan jag ska fixa i ordning mig för att åka...

Hoppas ni har en bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback