huvudvärk

Har sån jäkla huvudvärk så det finns inte.. trött är jag också.. börjar fundera på om jag lider av någon vitaminbrist eller så.. Så trött som jag är nu har jag nog knappt alldrig varit. Jag är alltid trött nu för tiden.. Jobbigt är det!!
Men, men.. får väl börja käka vitaminer igen o se om det hjälper.. =)

Jag har ingen rolig kväll framför mig..Är ensam hemma och Molly är redan trött och hon får verkligen inte somna före sju, för då får vi det inte roligt. Antingen vaknar hon i natt och är jätte svår att få att somna om, annars så vaknar hon astidigt i morgon bitti o det vill jag inte heller.. Så det är bara att hålla henne vaken...
Tänkte slänga henne i badet då går det ju lite tid i alla fall...
Nej, nu tycker hon inte att det är roligt i gåstolen längre.. Bäst att ta henne...

Ha en fortsatt trevlig dag ( eller kväll)!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback