I´m back....

Äntligen har vi internet igen... Äntligen, äntligen! Helst sjukt vad det är konstigt det är att vara utan när man är van vid att kunna kolla mail och bloggar varje dag... Men nu är jag med igen... =)
Men det finns ju inte en chans att jag ska kunna läsa igen det jag missat... Har skummat igenom en del av de bloggar jag följer, men det är ju inte så att jag har hur mycket tid som helst att sitta o läsa heller... Men, men... det gör inte så mycket....
Annars knallar allt på... Börjar bli riktigt bra här hemma nu... men tavlor o så är inte uppe som de ska ännu, men det kommer.. Det får ta sin tid... 

Nej, nu ska jag läsa lite till innan jag ska ha en riktig myskväll med Anders.. Molly sover så då gäller det att passa på att mysa bara han och jag...

Men nu kommer jag ju uppdatera lite oftare förhoppningsvis.. =)

Natti natt 
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

vad roligt att ni trivs. Jag kommer till Mjölby på söndag :) Ska klippa lite folk och träna till gesällen .Har du tid kan du ju komma förbi mamma och pappa :) hehe..

2009-01-21 @ 08:39:00
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback