Jag blir galen!!!!!!!

Jag blir galen på min granne... Vilken vet jag inte... men nån är det... Spelar musik så högt o basen är så hög att Mollys barnvakt gått igång ett par gånger... *grr* Bara att hoppas att de slutar skapligt så de inte håller på hela natten.. :-/
Men nu ska vi tänka positivt...=)
Så länge Molly inte vaknar så är jag nöjd i alla fall.. eller mindre irriterad kanske man ska säga..

Hmm... vet inte riktigt vad jag ska skriva, men känns som om jag behöver skriva av mig lite... Men det är det som är negativt med att ha en folk man känner som läser då vill man ju inte lämna ut sig totalt.. Ja, ni förstår säkert.. Jag känner det att jag måste verkligen tänka innan jag skriver vissa gånger så ingen blir ledsen eller tar illa upp av det jag skriver..

Var på lejonet o hälsade på en liten stund idag..så trevligt så.. =)
Ska bli kul o få jobba lite där i sommar... Bara hoppas på att det går att ordna så att jag inte har allt för många kvällspass... blir ju lite dumt när Anders jobbar kväll om jag också ska göra det...

Ja, ja.. nu ska jag kolla lite till på lets dance.. Ha det!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kikar förbi och önskar dig en trevlig lördag! Kram Jenny

2009-01-24 @ 11:26:33
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Det är ett dilemma det där, man vill skriva av sig men ändå inte att alla ska läsa!

2009-01-25 @ 12:53:37
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback