mitt humör alltså...

.. det går verkligen upp o ner.. o min ork också för den delen... Ena stunden är jag glad och känner att jag orkar med allt o lite till, nästa stund är jag irriterad på det mesta och bara känner för att gå o gömma mig för jag orkar ingenting.. Konstigt är det i alla fall.. =(
Önskar att Anders vore hemma nu, men det dröjer förhoppningsvis inte allt för länge innan han kommer hem... Han är ju o inventerar på ÖB i skänninge tror jag det var i dag.. Det är med fotbollen han gör det...
Börjar verkligen  se fram emot Anders 30-års fest nu... Bara hoppas att de flesta kan komma... Speciellt några.. Men det är sååå synd att en kompis till Anders och hans tjej inte kan komma.. Det vore sååå roligt... Men, men.. får väl ha fest fler gånger så dom kan vara med då istället... =)

Fan, jag är verkligen irriterad på några personer just nu... men kan inte riktigt säga varför.. Konstigt när det blir så!!
Jag menar jag vill ju inte visa eller säga nått till personerna i fråga när jag inte kan förklara vad det är som stör mig.. Så det är bara att låtsas som ingenting har hänt och se glad ut... Eller nått sånt..

I morgon ska min systers dotter sova här... Kan vara mysigt att hon får vara med mig o Molly ensam ibland utan att det är massa andra människor med o stör... Hehe.. Hoppas bara att jag är lite piggare då, för är jag såhär trött blir det nog lite för tufft.. Orkar ju knappt med mig själv just nu... *suck*

O på lördag när Anders kommit hem från jobbet så ska vi åka o lämna Molly hos sin faster, sen ska Anders och jag tillbringa i alla fall 3-4 timmar bara han o jag... Pappa kanske skulle ta bossi så då slipper vi ju tänka på henne också.. Ska faktiskt bli skönt! Det är ju inte allt för ofta vi är ensamma... Men det gör ju att man uppskattar tillfällena ännu mer!!

Nej, nu börjar jag få ont i nacken av att sitta här.. Är ju inte van längre, så det räcker med typ en kvart så börjar jag känna av nacke, axlar o rygg... hehe
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

är det P och hans flickvän som inte kommer på festen? Vi måste ses någon dag. Nu bor vi ju lite närmre varandra :) Du får jättegärna komma upp hit eller om vi ses halvväg i Linköping :)

2009-01-24 @ 10:54:45
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback