trött trött men ack så lycklig

Jag är så trött idag så det finns inte.  Molly har sovit bredvid mig o hon knölar runt och tränger ut mig så det har inte blivit allt för mycket sömn i natt.. Så tänkte faktiskt vila lite snart då Molly precis somnade så då gäller det väl att passa på..

Igår var Molly hos sin faster ett par timmar medan jag och Anders gick lite på IKANO huset... Så otroligt mysigt var det.. Gå o hålla varandra i handen o pussas hela tiden och inte behöva oroa sig för Molly. Det var helt underbart att bara få vara Anders och jag en stund så... Så nu känner jag mig helt nykär.. inte klokt vad lite tid på tu man hand kan göra.. =) Det behövs verkligen ibland! O vi har ju sån tur att det finns de som vill se efter våran lilla sessa en stund ibland. Men det hade inte varit så mysigt för Mollys faster dock. Molly hade inte varit på humör, bara gnällt och gnällt.. Så hon fick ringa till hennes granne och vän så han kom o gick med Molly så hon fick gå på toa.. haha.. min lilla skitunge.. bara styr o ställer var hon än kommer. Men tror att det är att hon tykänns lite, för när vi kom för att hämta henne så var det inget. Då flinade hon o skrattade o vinkade... Hon är ju ganska så bunden till mig då det är med mig hon är med mest..
Får börja att lämna bort henne lite mer fast kanske lite kortare stunder till att börja med så hon vänjer sig..

nej, nu ska jag kolla min mail för Anders sa att han skickat ett mail till mig... hehe...

Ha en bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback