Vilken dag!!

Det har verkligen varit nått att göra nästan hela tiden! Så man är inte lite trött nu, höll på att somna i soffan alldeles nyss men kände att det var bäst att pallra sig upp o inte ligga där o sova.. Men det blir nog ingen sen kväll för mig. Molly sover och Anders har åkt till jobbet så det är bara jag som sitter här o ugglar för mig själv. Tråkigt på ett sätt o skönt på ett. Man behöver ju lite tid för sig själv ibland och det får jag ju såhär på kvällarna när Anders jobbar men samtidigt så är det fasen inget som slår våra myskvällar när Molly somnat, eller vad säger du älskling? Helt underbara. Knappt så man vill lägga sig på kvällarna... =)

I alla fall... Det gick kanonbra på bilbesiktningen. Allt såg bra ut och det fanns inget att anmärka på. Sååå skönt! Hade inte varit roligt om det hade varit massa strul med bilen nu, men som sagt så fanns det inget negativt att säga om den!
O handla gick så bra så.. Molly var på bra humör så länge hon fick titta på nått.. O det förstår jag ju... inte kul o bara sitta o titta på när mamma o pappa plockar med massa saker.. hehe
O hon har "flörtat" med allt o alla idag. Började skratta när han som besikta vår bil började kolla på bilen.. Skratta verkligen rakt ut så fort hon kolla åt det hållet. O på city gross så log hon som bara den åt de som stod bakom oss så dom blev helt tagna av henne.. min lilla gullfis..

O så var vi ju på kalas också. Trevligt, trevligt.. Hoppas knoll o tott blev nöjda bara.. men det dög säkert åt dom... dom är inte så svåra sådär. Sen kanske det inte är världsroligt att få kläder när man fyller fem, men det är bra att ha saker.. och dom tycker ju att det är lite roligt med kläder i alla fall.. =)
Stannade dock inte allt för länge eftersom Molly var tvungen att äta o så, så det fick inte bli för sent så hon blev allt för trött...
Kändes som om det kanske hade blivit lite mycket för fröken idag att ta in. Hon var inte lätt att söva idag inte.. Ledsen när jag försökte söva henne i sängen och tillsist så bestämde jag att hon skulle få somna i min famn, och det gick bra, men så fort jag la ner henne så vaknade hon. Fick göra om det fyra gånger. Men tillsist så gick det!
Ja, ja... Kanske skulle läsa lite bloggar innan det är dags för sängen...

I morgon ska vi o hälsa på ett par kompisar som har en pojke som är ca 2 veckor yngre än Molly.. Ska bli trevligt.. =)
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback