helgjobbet är slut...

Har jobbat hela långa dagen.. Men det har gått ganska så fort ändå.. brukar göra det när man jobbar med Emma... =)
Tur att det var henne jag jobbade med idag för jag har varit sjukt trött o kännt att jag inte har haft världens bästa tålamod.. Så då är det tur att man jobbar med nån man känner ordentligt som kan ta mitt humör... Tack sötnos Emma för att du står ut med mig! =)

Iaf.. det var denna helgens jobb som avklarades.. skönt det.. I morgon ska vi på leonbergerutställning... Ska alltså ställa ut Bossi.. Ska bli spännande o se hur det går.. inte för att det spelar någon roll, hon är ju världens finaste o bästa enligt oss i vilket fall som helst.. Så det så..
Men som sagt.. Det är ju roligt o se hur hon står sig mot andra... =)
O så får vi ju träffa AnneLie också o det är ju alltid trevligt o hennes goa Mosterman... =)

Nu ska jag se klart på ondskan... tycker egentligen inte om den filmen... tycker att den är lite för rå, men fanns inte mycket annat o titta på just nu...
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Therese

Lycka till på utställningen imorgon! :D Kramar

2009-07-11 @ 23:58:13
URL: http://peekabooo.blogg.se/
Postat av: emma

Klart jag alltid livar upp stämmingen. Hade varit roligt om du hade kommit och livat upp stämmningen igår också. Hehe.. Var så arg. Men vi ringde ju in B och det var roligt att jobba med henne :) Hehe.. Lite tråkigt att hon fick komma in bara.

2009-07-13 @ 08:15:53
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: MT

Du är riktigt söt på din bild

2009-07-14 @ 18:25:51
Postat av: Petra

MT---- vilken bild? :-)

2009-07-14 @ 22:18:03
URL: http://tutu.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback