hinner inte med...

Fasen, jag hinner inte med bloggandet just nu... Jobbar samtidigt som jag har packat och försökt att hitta på lite skoj med familjen...
I morgon bär det av... VI FLYTTAR TILL HUS! Har fortfarande inte riktigt fattat det... kommer nog ta ett tag.. Men det kan ju bero på att jag inte kan hjälpa till med själva flytten... jobbar 7.30-20.30 både lördag o söndag... *suck*
Men, men... man får ta det som det kommer...

Nej, nu ska jag slappa lite innan det är dags att sova... Ville bara skriva en rad så ni inte tror att jag försvunnit... O ni vars bloggar jag läser... Har inte hunnit med det heller om ni tycker jag är dålig på att kommentera just nu...

Ha det bra!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Babbi - Bloggdesigner

Hallå tack för din fina kommentar i min blogg.. det känns nervöst jaa.. :( Hoppas ni trivs i nya huset!

2009-08-04 @ 21:20:23
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback