Marcus Birro

Såg på allsång på skansen sist och då var ju Marcus Birro med o kom på att han måste ju ha en blogg... Vet inte varför men denna människa fascinerar (stava?) mig...Han "sätter klorna i mig" o släpper inte taget.. Kan inte sluta titta när han är med på tv... o så fort jag ser något i tidningen eller liknande så måste jag ju läsa det...
Så hur kan jag ha missat hur han blivit behandlad????
Fattar det inte.. Denna underbara man som helt öppet och ärligt delar med sig av sitt liv till oss som egentligen inte är värda det med tanke på sättet han har bemötts...
Jäkla idioti säger jag bara! Det är att sjunka lågt att ge sig på en människa som gått igenom så mycket och pratar öppet om det. Fattar det verkligen inte!!!
Men som sagt.. jag tänkte att han måste ju ha en blogg och sökte.. o jodå, han har.. eller rättare sagt hade... Någon som vet om han har en ny eller om han lagt ner för gott?
Annars får jag nöja mig med att få läsa det han skrivit innan han slutade med den bloggen.. Tråkigt dock att han tagit bort kommentarfunktionen.. Men förstår honom. Efter massa påhopp o vidriga kommentarer så skulle jag nog också göra det..


Nog om det för denna gång..
Fick sovmorgon idag.. Anders tog med sig pappa o Molly ut till huset och ska måla lite lister.. Så jag skulle få vara lite för mig själv en stund.. så skönt så... men nu när jag ligger här helt ensam så kan jag inte motstå att sakna dom så in i helskotta.. vill bara att dom ska komma hem.. Egentligen skulle Anders åka iväg en sväng med Molly efter lunch också, men det tror jag inte att jag vill.. Vill nog ha dom hemma då.. Annars så följer jag med om dom ska nånstans... =)

Nej, en cigg ropar på mig o sen en lång lång lång lång dusch....
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Therese

En lång lång lång lång dusch är verkligen inte fel ibland :) Tror jag måste göra lite research på denna Marcus Birro, han verkar vara en intressant människa :P

2009-07-20 @ 14:56:54
URL: http://peekabooo.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback