Sjuk liten tjej =(

Molly är sjuk... FAN!! Tycker så synd om henne... Det började ju så bra idag när vi var i Valla.. Hon tyckte det var så roligt o var så nöjd hela tiden.. Sen somnade hon i bilen på väg hem vilket inte är ovanligt.. När vi var hemma vaknade hon o jag tyckte hon kändes varm.. men tänkte att det var nog pga att det faktiskt var varmt ute och att vi åkt bil... Vi gjorde lunch och hon var lite "borta" medans vi åt, men hon åt ändå bra.. hon verkade mer trött så vi bestämde att hon skulle få sova en stund till. Hon somnade om vid två tiden. Sen började det ju regna som bara den... så jag bad Anders att dom skulle skjutsa upp mig till jobbet vilket han sa att dom självklart skulle göra.. Vi skulle åka vid kvart i fyra. Fick väcka Molly tjugo i fyra o då kändes hon fortfarande jättevarm.. Bad Anders att ta tempen på henne när dom kom hem o det gjorde han. Jodå, feber hade hon... 40,1... stackars min lilla fisa..
Hon somnade vid straxt innan åtta. Vaknade vid halv nio (nått sånt) men somnade snabbt om igen... Sedan vaknade hon vid nio o var varm igen så Anders gav henne Alvedon igen.
Sen gick det bara en liten liten stund så börjar hon kräkas... STACKARS MIN LILLA TJEJA!!!
Så nu är ju bara frågan... magsjuka eller kräkts av att hon hade feber?
Man blir ju lite fundersam eftersom en av gubbarna på jobbet har kräkts idag...
Fasen!!!
Jag som skulle hitta på nått med Molly i morgon o Anders skulle få lite tid för sig själv.. Såg verkligen fram emot det..
Men det blir väl inget med det nu... Eller det kan det kanske bli.. om hon inte visar något mer tecken på att må dåligt o febern är borta tills i morgon.. För då var det väl mest troligt att det var febern hon kräktes av..

Nej, nog av spyprat! annars börjar jag må illa igen... haha

Ska försöka sova snart.. Man vet ju inte hur mycket sömn man kommer få i natt om lillan är sjuk...

natti natti
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Therese

Naawe, lillgumman! :( Hoppas hon mår bättre idag! Kram på er

2009-07-16 @ 11:59:07
URL: http://peekabooo.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback