trött...

Vilken natt jag haft... Molly ville inte sova.. Vaknade precis när vi skulle somna o somnade inte om ordentligt förrän vid halv fem i morse... vilket resulterade i att jag  inte somnade förrän vid fem... som tur var så gick Anders upp med Molly så jag fick sova lite längre i morse.. Skönt de.. tack älskling!
Börjar misstänka att det hon har växtvärk.. när hon vaknar på nätterna så är hon jätteledsen o det går knappt att trösta henne och sparkar som bara den med benen och har svårt att ligga still...
Hoppas att det vänder snart iaf... i natt måste jag få sova så är det bara... jobbar kväll ikväll o så jobbar jag dag i morgon, så då kan jag ju inte vara vaken halva natten. Men det återstår o se hur det blir i natt...

Annars mår vi bra nu.. Eller det är ju bara Molly som varit sjuk, men hon är bättre.
Längtar som bara den till 1/8 då vi flyttar! Underbart!!! Det är verkligen mindre än två veckor kvar... =)

Nej, nu ska jag slöa lite.. Anders och Molly är ute med Bossi så då ska jag passa på o lata mig... hehe
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Therese

Förstår att du längtar till flytten :) Hoppas vi kan komma och hälsa på snart sen oxå :D Och så hoppas jag du får sova inatt! kram

2009-07-20 @ 14:58:19
URL: http://peekabooo.blogg.se/
Postat av: Babbi - Bloggdesigner

Jag vill oxo flytta.. avis!

2009-07-28 @ 10:51:10
URL: http://babbi.se

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback