Vad varmt det är!!

Håller på o smälta bort så fort jag rör mig.. o snart ska jag gå o hämta Molly... kommer vara en blöt fläck när vi är hemma igen.. Men, men... man ska inte klaga.. eller hur är det man säger?

Idag har jag inte den blekaste aning om vad jag ska hitta på... Känner för att göra något, men vet absolut ingen aning om vad... Kan inte kosta något heller då min plånbok åkte ur i Hasses bil när dom körde hem mig i förrgår kväll, o det märkte jag ju såklart inte förrän igår morse.. o Anders glömde lämna pengar hemma... Måste hämta min plånbok.. helst idag.. får se hur dags Anders kommer hem.. inte bra om det blir allt för sent ju..

I morgon ska jag upp till jobbet o få delegering.. Sen börjar allvaret på söndag.. inte roligt att börja med en heldag.. men inget att göra åt.. bara att gå dit o se glad ut! =)

Nej, orkar inte skriva massa.... Ha en bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Babbi - Bloggdesigner

Svinvarmt här med :(

Tusen tack för kommentar om min nya design! Du vet juh att du kan beställa design av mig :) Kram

2009-07-04 @ 22:59:48
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback