Valla

Idag har vi varit i Valla... Det var jag, Anders, Molly o så Anders syster. Mycke trevligt! Molly tycker verkligen att det är jätteroligt med alla djur o annat som finns att titta på.. Underbart att se henne så lycklig.. =)

Kom just på att jag glömt säga hur det gick på utställningen... Bossi fick en tvåa, så hon åkte ut direkt, men hon fick ganska bra bedömning och hon (o Anders) var så jäkla duktiga så det finns inte..
Ska försöka åka på lite fler utställningar så Bossi vänjer sig vid den miljön. Roligt var det i alla fall.. AnneLie´s Monster gick o vann sin klass.. o i slutändan kom han trea tror jag.. Grattis, grattis till dom. Han är ju så go Monster. Pussade på Molly o hon fnittra... hehe... *gos*

Usch, jag ska börja jobba klockan fyra idag.. känner inte för det idag.. vill vara hemma! Men, men... i morgon är jag ju hel ledig så får se vad man hittar på... Tänkte ju ge Anders en dag för sig själv, så som sagt.. får se vad Molly o jag hittar på..

Nej.. nu ska jag slappa lite innan det är dags att bege sig till jobbet..

Hoppas ni har en bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback