vårt lilla A-barn

Ja, vårt fyrbenta lilla A-barn!! Fick svar från SKK idag.. Bossi har A höfter och Ad är UA!! (utan anmärkning) o A är det bästa man kan ha på höfterna! Så underbart goda nyheter!! Blev så glad!

Idag har det inte hänt mycket annat.. Eller jo... fick dagisplats i skänninge åt Molly... Hade en jäkla tur så hon börjar skolas in v 34.. Som sagt, hade en jäkla tur.. kunde fått vänta i upp till 4 månader på en plats..
Men nu är det ordnat i alla fall.. Skönt det!

men förutom det har det inte hänt överdrivet mycke.. är så tryckande varmt att man orkar ingenting.. Har huvudvärk o mår illa till o från..
Jag gillar verkligen inte när det åskar men nu nästan vill jag att det ska åska så det kan rensa ur luften lite...

Pust.. nej... om man skulle gå o kolla posten i mammas lägenhet o sen ta ut Bossi kanske.. vill inte skjuta upp det för länge ifall det blir regn...
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, så härligt att röntgen på Bossi va bra :D

Och toppen med dagisplatsen!

Jag håller definitivt med om att det skulle behövas lite åska, även om jag heller inte gillar det...

2009-07-01 @ 17:30:38
URL: http://peekabooo.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback