En helt vanlig dag..

Idag har det varit vanlig dag igen.. Molly var på dagis o allt flöt på här hemma. Men det var inget roligt att lämna henne idag.. Hon var ledsen o när vi hämtade henne så sa dom att hon hade varit mycke ledsen idag... stackars lilla pluttan... dom sa det att det kan ju lätt bli så när dom är så nya på dagis o sen är hemma o är sjuka... Men liiiite sur blir jag ändå... om hon nu varit ledsen större delen av dagen så kunde dom väl ringt så kunde jag kommit o varit med ett tag så blir det lite som inskolning igen.. måste ju vara bättre än att hon ska gå o vara ledsen i nästan tre timmar.. Ja, hon hade inte varit ledsen precis hela tiden, men större delen av tiden... =(

Nu har Anders duschat klart så nu ska vi mysa lite innan det är dags att sova....

natti natti

Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback