Kontraktet är påskrivet!

igår var vi vid huset o såg till att kontraktet blev påskrivet. Känns så jäkla underbart! Tänk att vi ska bo i hus.. Det kunde man aldrig trott för några år sedan. Men nu kände vi att vi ville prova på det och vad är bättre då än att hyra... Nej, det blir kanonbra!
Det blir nog att vi flyttar redan den 1 augusti... eller Anders o några till. Jag jobbar den helgen. Så jag får väl fixa på måndagen eller så för då är jag ledig.. =)
Ska ju på vår minisemester helgen efter också, men det kanske bara blir skönt att komma bort från allt med flytten ett par dagar. Ja, vi kunde inte ha det bättre iaf! =)

Usch... som det är nu ser jag inte fram emot att jobba i sommar.. Inte i denna värmen.. Men jag vet ju att det går bra bara man kommer dit. Men lite motigt känns det att gå dit när solen lyser o det är varmt.. Men som sagt. Det blir bra ändå..

Idag fick jag sovmorgon. Anders skulle ju ändå upp o jobba så han tog Molly o gav henne frukost osv o körde henne till dagis.. Snällt av honom!
Men det känns lite konstigt att jag inte fått pussa på min lilla skrutta än idag... hmm...
När jag hämtat Molly på dagis så blir det att gå hem o käka lite lunch för att sen gå o bada med Anna o Axel... myspys... =)

Nej, dags att fixa iordning sig kanske... Man ska kanske inte gå o hämta lillan i myskläder (sovkläder) hehe..

ha en underbar dag i solen, eller skuggan om man föredrar det!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack för kommentaren om mina bilder :D Kul att du gillade dem :) Va härligt att ni får flytta in så snart! Kram

2009-06-30 @ 23:06:22
URL: http://peekabooo.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback