kväller

Det har varit en lite konstig dag i dag... ena stunden har tiden gått jättefort o andra stunden sniglat sig fram..
I morgon ska Molly till dagis igen... ska bli intressant o se hur det går att lämna henne eftersom hon var hemma o var sjuk den här veckan.. får hoppas att det går bra iaf..
Va jobbigt de blev nu... Jag hade massa jag skulle skriva om men det försvann nu...

Ja,ja.. skriver lite senare om jag kommer på vad det var...

just de... den låsta är uppdaterad...

Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Babbi - Bloggdesigner

Ja dagarna kan vara konstiga dom! Här går allt jättefort :-D

2009-06-16 @ 15:47:02
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback