Ont i magen!!

Dumma magkatarr!! Men nu har jag tagit tablett så nu hoppas jag att det ska släppa efter snart.. Jobbigt att gå omkring o ha ont i magen ju!
Men nog om det...

Nu har jag lämnat Molly på dagis, varit ute med Bossi o ätit frukost.. Så nu ligger jag i sängen o slappar med MTV på...Väntar på att Anders ska komma hem... =)

Molly var sååå söt idag... Hon hade sin nya jeanskjol o sin nya jeansjacka på sig när vi gick till dagis... Sötast i världen, det är min ungebunge det! =)

Vad var det jag skulle skriva om egentligen nu då... hmm... glömt bort... :-S
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Therese

Jasså, du ligger i sängen och väntar på att Anders ska komma hem!? ;) hihi

2009-06-23 @ 09:28:16
URL: http://peekabooo.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback