Röntgat Bossi

Idag har vi varit o röntgat Bossi.. Det var faktiskt otäckt att se.. när hon fått lugnande så tog det 5-10 min så bara däckade hon... *hua* Men det gick bra iaf.. Veterinären sa att vad hon kunde se sådär direkt så fanns det inte ett fel på hennes leder... Hon sa att hon skulle bli förvånad om det inte blev ett A ... så underbart att höra!!! Så bara att hålla tummarna att nästa person som ska läsa dom instämmer i det.. =)

Allt flyter verkligen på nu... vi fick huset vi ville ha... Vi ska hyra... Ja, om nån är intresserad alltså.. hehe

Nu ska jag pussa lite på min man som är sjuker... sen är det bäst att komma i säng snart kanske... har ju ett extra barn här i natt så man vet ju aldrig hur natten går... :-S
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tycker det är SÅ kul att ni fick huset!! :D Och bra röntgen av Bossi gick bra :)

2009-06-26 @ 19:07:03
URL: http://peekabooo.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback