Semestern bokad!

Sådär, nu var det bokat o klart! Skönt! O det blev precis som vi ville... ser verkligen fram emot det! =)

Idag har jag haft en riktigt bra dag!
Först fick jag sovmorgon igen... (tack älskling) o sen gick jag upp o tog en liten promenad med Bossi o åt frukost o satt lite framför datorn.. så skönt o ta det lugnt sådär på morgonen. Inte ofta man kan det med den lilla huliganen... hehe... men i morse var hon ju på dagis så jag hade en riktigt lugn morgon. Men sen var det snart dags att hämta hem min lilla plutta.. Det hade förövrigt gått bra på dagis idag. Hon är ju ledsen o arg när vi lämnar henne, men det går över fort o sen går det bra. Skönt det!
När Molly o jag kommit hem hann vi bara vara hemma en liten stund, sen kom M med hennes lilla plutta... De stannade tills klockan var ca två... Mycket trevligt!!!
Sen kom snart Anders hem o snart därefter kom mamma o Hasse förbi på en snabbkaffe, också mycket trevligt!

Nu på eftermiddagen har vi mest tagit det lugnt... gosat o lekt o stojjat.. så nu sover min lilla skrutta så gott så..

O snart kommer Anders hem o då ska vi käka o sen krypa ner i sängen o kolla på film o mysa.. Underbart!

I morgon är det dagis o tvättstugan som gäller. Vi ska även borsta Bossi o grejja lite.. Är dags för det igen.. Hon blir ruffsig när hon leker i skogen... haha... men det är det värt.. Är ju lite mysigt att borsta henne också.. =)

På lördag ska vi på en miniresa... ska ha med oss matsäck o mysa, o sen ska vi till AnneLie o hälsa på också.. Ska bli väldigt roligt!!

Nu ska jag sluta skriva för denna gången... =) 
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

vart ska ni på semester?

2009-06-06 @ 10:02:54
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback