Söndag...

Det är inte klokt vad helgerna går fort!!
Igår var vi som jag skrivit tidigare i Karlskoga o hälsade på AnneLie med familj. Alltid lika trevligt att komma dit. =)
Så skönt o höra att hon tycker att Bossi är så fin.. så det inte bara är våra ögon som tycker det! För enligt oss så är hon ju världens finaste, men vi är ju lite smått partiska. hehe
Men som sagt, det är roligt att höra att AnneLie också tycker det!

Vi gjorde en riktig heldag av det... stannade i Laxå och åt lunch... vår medtagna matsäck... så mysigt att göra så!
Sen var vi hos AnneLie och sen hem.. var inte hemma så tidigt så det var bara att äta middag o sen mysa.. eller mysa o mysa... Anders tittade på fotboll och jag hade återigen ett rent helvete med Molly när hon skulle sova...
Vi tror att det är fler tänder på väg så hon har svårt att koppla av o somna.

Natten tills igår började bra. Hon somnade vid tio över sju men vaknade igen vid nio... grät o grät o grät.. inget hjälpte.. till sist sa vi att ja,ja.. hon får vara vaken ett tag... o det gick bra ett tag, men sen blev hon kinkig o då tänkte vi det att nu är hon nog trött... så vi försökte... o hon blev ledsen o grät o grät o grät... Det riktigt skär i hjärtat när hon är sån. Men inget hjälpte.. men till sist vid typ halv ett somnade hon... Var bara att gå o lägga sig för oss då.. Man blir ju helt slut..
Iaf.. igår kväll började redan när hon skulle somna för natten. Hon var lugn först men sen började det.. Samma visa igen... Grät o grät o grät... Usch... började försöka söva henne vid nio och vid elva tror jag hon somnade... INGET ROLIGT! Men som sagt.. tror att det är fler tänder på väg.. Hon dreglar ovanligt mycket.. luktar lite illa i munnen och igår gick med med fingrarna i munnen nästan hela tiden... så det är skönt i alla fall att vi har en aning om vad det beror på... O vi vet att det snart är över.. =)

Idag ska vi åka in till Linköping en sväng tror jag...

Lägger in lite kort på vår dag i går.. =)

 Bossi o Jalle leker en liten stund

 AnneLie ställer upp vår lilla tjej

 Monster o Jalle... underbart fina hanar!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback