Vill sova ju!!!

Jag är så fruktansvärt trött just nu... Känns som om jag ska falla ihop av trötthet snart...

Det började bra igår kväll.. Molly somnade halv åtta o sov som en stock... men straxt efter tio började hon vakna till... inget jag gjorde hjälpte... till sist fick hon välling igen för o se om hon kanske var hungrig... Hon åt upp vällingen o efter ett bra tag kände jag hur hon började slappna av... när jag lade ner henne i sängen så var klockan halv ett o jag var hur trött som helst.. o hungrig.. åt en banan o somnade snart därefter. Vid straxt efter fyra vaknade hon igen o sen dess har hon inte sovit.. O då innebär det att jag inte heller har sovit sen dess.. Fattar inte hur hon orkar hålla igång på så lite sömn.. Men nu har vi ätit frukost, eller ja, det är ett tag sen men iaf.. Molly är påklädd och jag väntar på att hon ska blir trött igen så hon och jag kan få sova lite till.. Anders sover för fullt inne i sovrummet.. den som ändå kunde göra det.. hehe

Men jag tror att det är tänderna som spökar.. Jag vet att jag brukar "skylla" på det. Men hon har ju haft det såhär med sömnen varje gång hon håller på att få tänder... Så därför antar jag att det är det nu med, plus att jag tycker mig se att det är en på gång..

Jaja, man får väl vara glad sålänge hon inte är ledsen iaf.. för det är hon inte min lilla fisa...
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Therese

Usch va jobbigt att inte få sova ordentligt :( Hoppas tanden kikar fram snart, så ni får sova igen :)

2009-06-22 @ 17:56:22
URL: http://peekabooo.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback