Aj!

Jag har sån jäkla mensvärk så det är inte klokt!! Trodde verkligen inte att jag skulle få mens så fort igen.. Men, men.. jag hoppas bara att den inte håller på så länge denna gången!
Jag undrar verkligen om det är fler tänder på G på Molly.. hon får ju lite svårt med sömnen då..
Fick sova liiiite längre idag.. ända till tjugo i sju.. *gäsp* o så sov hon ju inte allt för mycket i natt heller... Hon vaknade vid straxt efter tio tror jag att det var, o sen fick jag inte henne att somna om förrän klockan var mellan halv två o kvart i två.. så jag känner mig lite mör i kroppen just nu.. som tur är så kommer Anders hem ganska så snart o då har han sagt att han tar hand om tvättsugan o sen ska jag få sova en stund... *tack älskling* Men det blir väl som vanligt när jag ska få sova.. jag sover 10 min, o sen ligger jag o pratar med Anders o kollar när han o Molly leker.. dom är så söta tillsammans! Finns det nått bättre och mer underbart att se än när ens man leker med vårt barn?? Helt sagolikt är det... blir helt varm inombords!
Det första vi ska göra när Anders kommit hem är dock att äta frukost.. Glömde köpa bröd igår, så det köper Anders på vägen hem.. =)

Ahhh... Molly är i sin gåstol o så åker hon fram till bokhyllan o drar ut massa filmer som hon sedan åker omkring o biter på.. knasunge!  Bäst att plocka in filmerna igen!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Erika - Lider av Fetma, följ min kamp?!

Haha! Sjukt! Dom är helt otroliga på AMS. Herregud!

Haha känner igen det där med gåstolen och filmer ;)Bustroll.



Har du provat Naproxen mot mensvärken? Kan verkligen rekomendera den! :)



kram

2009-03-04 @ 19:26:28
URL: http://precioso.blogg.se/
Postat av: Erika - Lider av Fetma, följ min kamp?!

tack så jätte mycket!! Gå till apoteket och köpa Naproxen. De är skit bra! :)



Kramar

2009-03-05 @ 08:21:41
URL: http://precioso.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback