ändring av rutiner

Håller på o ändra lite rutiner för Molly som bland annat innebär att hon bara ska sova en gång på dan o att hon ska försöka hållas vaken lite längre på kvällarna.. Vill se om det hjälper hennes nattsömn nått.. :-)
Det har gått ganska så bra idag, men nu är hon riktigt trött.. Men jag har gett mig fasen på att jag ska lyckas hålla henne vaken till åtta i alla fall. O det ska jag nog lyckas med.. nu sitter hon här bredvid mig o leker lite.. sötnöten!

Idag har vi varit hos mamma o gosat... Så mysigt att vara hemma hos mamma ibland... =)

*suck* nej, jag känner faktiskt inte för att skriva mer nu..
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Anders " the husband" Thim

Hej! min underbara fru:) Så skönt att du fick sova inatt el iaf efter ja lekt klart;) känns kanon att hon ska sova en tupplur på dagen nu iaf så ofta det går ja tror att det kommer få henne å sova lite bättre el va tror du :) nu sitter ja här på jobbet å det enda ja tänker på är att imorn ska du å ja va hemma själva känn på orden älskling hemma SJÄLVA!!!! ska bli helt underbart å få mysa i lugn å ro å den där groggen den kan ja nästan redan känna smaken av ;) puss älskar dig. tack för du orkar kämpa.

2009-03-12 @ 10:17:42

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback