bullbak o hårfix..

Igår bakade jag bullar... Luktar så himla gott i hela huset när man gör det! Sen på kvällen kom min kära mamma o H hit för att hjälpa mig med håret.. Första steget mot att bli blond igen är taget! Gjorde slingor igår som blev lite guldiga.. Anders tycker att det är sååå fint... =) Men om ca en vecka eller så så ska jag slinga igen... sen får vi se vad som behövs göras efter det... Skönt i alla fall att första steget är taget..

Idag ska jag bara hålkakor o kärleksmums... (eller mockarutor om du så vill..) Sen ska jag nog försöka få in en liten promenad med min lilla sessa också så vi får ordentligt med frisk luft..

Ringde sjukvårdsupplysningen i morse om Molly.. Hon hostar ju så dant igen och vaknar av det.. Men vill inte ge ventolin utan att prata med nån innan.. Tycker inte om att trycka i vare sig mig själv eller Molly massa mediciner i onödan.. Men de på sjukvårdsupplysningen sa att vi kunde ge henne ventolin, men har det inte haft effekt inom två-tre dagar så ska vi söka läkare för det. Hon sa även att Molly förmodligen har tunna luftrör eftersom det kommit tillbaka såfort.. vad nu det innebär... =)

Ja, ja.. bara att hoppas på det bästa!
Nej, nu måste jag dra mig tror jag.. ska ju gå till affären med mamma o handla hem det som behövs för att baka..

Ha en bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback