datorn funkar igen!

Efter lite strul med datorn så är den igång igen! Så skönt så... =)
Det är konstigt att datorer alltíd ska stula.. *grr* Men nu är den som sagt igång igen o ska väl funka ett tag!

Molly är en rolig liten tjej hon... Hon har ju tagit några stadiga steg o är jätteduktig! Sen häromdagen kommer ungen o kryper!! Hon som inte varit det minsta intresserad av att ens vara på golvet så.. O visst, hon tycker väl fortfarande inte att det är jätteroligt o det går inte så fort, men hon gör det i alla fall.. Knasunge!
Men hon är jäkligt söt när hon kryper.. hon ser så liten ut...

Just nu sitter hon o "hjälper" lilla pappsen med att vika tvätt... eller hon förstör mest men ändå.. hehe.. ska snart ta bort henne därifrån tänkte jag..

Snart ska vi även gå o handla lite o sen hem o laga lunch... Man blir hungrig när man går upp tidigt o äter frukost... hehe

Sen ska vi förmodligen få lite besök av svärmor.. trevligt trevligt... Alltid lika roligt att få besök, är ju inte allt för ofta nån kommer hit....
Så det är ju roligt att nån vill det.. =)

Ikväll är det fotboll för Anders och jag ska väl söva Molly o sen glo på tv o vänta tålmodigt på kära maken som för övrigt är galen!! Han står för tillfället o viker ihop mina trosor o talar om vilka han tänder på o inte, o står o känner på dom o tittar som bara den... Vad ska man göra när man har en sexgalning till man?? ;-)


                

                                Molly målar med fingerfärg! =)
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: mannen då :)

haha ja skulle ja inte va det skulle du ju inte vilja ha mig e det inte så baby;)

2009-03-25 @ 19:31:10

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback