Ilsken Molly o konstiga samtal...

Dom som känner mig vet att jag hatar att prata i telefon med folk jag inte känner.. tycker knappt om att prata med dom jag känner ens.. om det inte är nån i min närmaste närhet. Iaf... Jag köpte ju ett par platåstövlar på tradera innan Anders 30-års fest men dom passa inte tyvärr så jag satte nu ut en annons på blocket för att sälja dom vidare. Satte ut mitt nummer för jag tänkte att det kanske är fler som är intresserade om dom slipper sitta o skriva mail o vänta på svar osv... vilken tabbe det var..
Det ringde en kille(!) nästan direkt och var intresserad av dom.. Visst.. tänkte jag, jag struntar i vem det är som köper dom så jag sa att om han ville ha dom så fick han köpa dom eftersom han var först. Det enda kruxet var att han inte kunde hämta dom förrän på tisdag, men det spelar inte mig nån roll. Han bodde i Göteborgstrakten och skulle åka förbi här på tisdag så då skulle han som sagt komma o köpa dom. Fine så långt... sen frågade han om jag inte hade fler skor jag ville sälja, men sa att jag skulle kolla o sen höra av mig till honom. Fick ett nummer till honom, eftersom han ringt på privat nummer. Kollade garderoben och hittade en hel del skor i olika modeller o skick som jag kände att jag inte var tvungen att ha kvar, så jag skicka iväg ett sms till killen o frågade om han hade en mailadress så jag kunde maila lite bilder på skor om han var intresserad. Fick inte nått svar på det. Så kanske fick jag eller skrev jag upp fel nummer. Iaf, Kollade Eniro också om nummret jag hade var regestrerat, men det var det ju såklart inte.. Sen på kvällen vid halv tio tror jag det var så ringde min mobil på privat nummer, och det ringder aldrig på privat nummer annars så jag tänkte att det kanske är han igen då, men när jag svarar så är det en sliskig röst som bara säger hej petra vad gör du? Jag fick panik o slängde på luren. Hatar sånt! Men sen vart det tyst så tänkte inte så mycket mer på det förrän i natt då det vid 02:23 ringer på privat nummer, jag får panik o kastar telen till Anders som svarar och då lägger personen i andra änden på. 
Idag fick jag även ett sms från ett nummer som jag inte känner igen som personen till sist sa att han skickat fel, hmm... känner att det varit lite mycket konstigheter nu. 
Så nu har jag sagt att händer det nått liknande en gång till så skaffar jag nytt nummer, och sen lägger jag aldrig mer ut  mitt nummer om jag ska sälja nått på nätet igen!

Nej, nu är Molly ilsken... tror hon bajsat klart så ska ta hand om henne...
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Amen fy vad äckligt!!! :-(

2009-03-01 @ 20:43:04
Postat av: Erika - Lider av Fetma, följ min kamp!

Tack tack!!!



Åh ditt samtal påminde lite om dett som mamma fick härromdagen.

Var en sliskig gubbe som ringde och fråga vad hon gjorde osv. Fy fasen!!



Kram

2009-03-02 @ 13:00:05
URL: http://precioso.blogg.se/
Postat av: emma

Fy fan vad hemskt :( Hoppas det inte händer någon mer gång. Fick gåshud på hela kroppen när jag läste det. Fy fan.. säger jag.. Pissråttor på de där killarna ;)

2009-03-02 @ 18:48:00
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: Erika - Lider av Fetma, följ min kamp!

Jo det är svårt! Men ja kommer ej köre REN GI metod. Jag kan inte leva utan morötter, knäckebröd och ibland potatis, ris och fullkornspasta. SÅ minskar rejält bara :) Och köra lite som jag känner för det, så ska det nog fungera det också :)



2009-03-02 @ 19:30:10
URL: http://precioso.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback