måndagkväll

Jaha, o så började måndagen lida mot sitt slut oxå... Det är verkligen konstigt vad vissa dagar går fort!!
Idag var jag o Molly på bebissång för första gången.. Det var riktigt roligt.. Även om Molly var lite bångstyrig emellanåt.. Men det var nog lite mycket att ta in.. Det var ju ändå 19 barn där.. inte illa.. =)
Molly var i alla fall helt slut efteråt så hon somnade ganska så fort efter att vi gick därifrån o sen sov hon i nästan 2,5 timme.. gick flera gånger o kollade så hon var okej, men hon sov så gott så. Lilla skruttungen..
När hon vaknat gav jag henne lite lunch o sen gick vi till Nicke o Alexandra.. Hon hade en kompis där med sina två små killar.. Trevligt trevligt... vi fikade lite o busade med barnen o sen var det snart dags att gå hemåt för att fixa lite innan det var dags att ge Molly kvällsmat. Hon var så sjukt trött.. Men jag lyckades hålla henne vaken ända tills klockan var sju.. o då är det helt okej att hon somnar.
Så nu hoppas jag vekligen att hon sover hela natten... Är själv så oerhört trött så jag ska försöka komma i säng skapligt i kväll så jag får sova ordentligt..

Ja, i morgon ska den där killen/mannen komma o köpa skorna.. får se om han hör av sig.. Har kollat upp med mamma så hon kan vara här om Anders inte hinner hem innan han ska komma... *usch* Är nervös för att han ska vara nån skum typ.. hoppas bara att han köper dom där jäkla skorna så att jag kan ta bort annonsen på blocket o hoppas på att allt ger sig...

Nej, nu lockar soffan väldigt mycket!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Erika - Lider av Fetma, följ min kamp!

Oj shet! Ja alla har vi olika drömmar :) Själv är det bra med barn här! haha. Tror inte min rygg klarar av fler gravidteter heller :(



Ha en super dag! Händer? Kram

2009-03-03 @ 07:48:02
URL: http://precioso.blogg.se/
Postat av: Erika - Lider av Fetma, följ min kamp!

Oh ja blev med väckt för tidigt! Men rätt OK tid ändå. kl 7 vakna Thindra. Nu leker hon för fulla muggar. Själv ska jag fixa frukost nu. :)



kram

2009-03-03 @ 07:59:59
URL: http://precioso.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback