onsdagskväll

O så var det kväll igen... Molly sover, Anders jobbar o jag ska alldeles straxt slänga mig i soffan o kolla på tv.. :-)
Idag har vi varit en sväng på Ikea.. köpte bland annat en matta till Mollys rum... Handlade inte överdrivet mycket, men det var trevligt att bara strosa omkring o mysa..
Inte allt för ofta man gör det... Är lätt att det bara blir massa måsten hela tiden, o då är det ju riktigt skönt att kunna slappna av lite en stund.. Molly var på bra humör nästan hela tiden.. Var bara lite gnällig i kön vid kassan, hon gillar verkligen inte köer, men vem gör det.. hehe

I morgon ska Molly o jag åka till linköping med min kära mamma o kolla runt lite.. Ska bli mysigt! Sen ska vi hem o gosa med Anders/pappa en stund innan han ska iväg till fotbollen..
sen i helgen så jobbar ju Anders största delen så då är det Molly o jag som får "slåss" Ja, min äldsta brors dotter kanske ska vara här i helgen också.. Blir spännande att se hur det går... men det ska nog gå bra! =) Hon är ju väldigt enkel att ha o göra med så det är nog ingen fara..

Nej, nu ska jag slöa lite i soffan innan jag ska sova.. är trött ikväll trots att jag sluppit springa in till Molly i natt och att jag fick sovmorgon... *tack älskling, du är bäst!!*
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback