Pissdåligt humör!

Vet inte varför.. Men jag är verkligen på pissdåligt humör.. Känner för att be nästintill allt o alla att dra åt helvete rent ut sagt... Kanske kan bero på att jag sovit lite dåligt och ätit lite dåligt idag... plus att jag tror att jag håller på att få mens igen. Vad nu det ska vara bra för.. hehe Men det är väl kanske skönt att det funkar som det ska.. eller någorlunda som det ska i alla fall. =)

Har börjat ha lite funderingar om lite allt möjligt också.. Inget jag vill skriva riktigt här, men hoppas på att jag kommer fram till några bra slutsatser till sist.

Vad ska man mer skriva om då..
Molly somnade som en stok i kväll. Vid sju... så hon kommer väl vakna lika tidigt i morgon bitti. O eftersom Anders jobbar så är det ju bara för mig att pallra mig upp.. *skit också*
Så det blir väl att försöka komma i säng skapligt, o inte ligga o läsa halva natten heller som jag gjorde i natt när jag inte kunde sova..=(

Nej, som sagt... nu ska jag inte sitta här o gagga mer...
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback