Söndag förmiddag...

Har sovit riktigt kasst i natt av olika anledningar.. Är så trött på vissa människor.. ähh... inget jag behöver gå in på här o nu.. men det kändes så dumt, när Molly sover jättebra en natt (vaknade bara en gång, men somnade om jättefort igen) ja då kan inte jag sova.. Somnade när klockan var fyra i morse, innan dess hade jag inte fått en blund i mina trötta ögon.. O sen väckte Molly oss klockan sex... alltså två timmar.. kände mig fasen bakfull, trots att inte en droppe alkohol intagits... Ingen skön känsla! När klockan var ca åtta så hade vi ätit frukost osv så då sa Anders att jag kunde gå o lägga mig så tog han Molly... somnade ganska så fort o sov till tjugo över tio.. så har alltså sovit sammanlagt 4 timmar och 20 min. Inte mycket när man ska ha massa ork att ta hand om ett litet barn, men inget man kan göra åt.. Bara att kämpa sig genom dagen..

Snart ska jag börja skala potatis också.. Anders är i skogen med Bossi, pappa o Kitty så tänkte förbereda lite. Åt ju frukost väldigt tidigt så då blir man hungrig tidigt på luchen också.. :-)

Tack älskling för att du förstår mig så oerhört bra... du är verkligen den som förstår mig bäst.. Har inte vågat släppa någon riktigt så nära förr som du är nu... Du är ett sånt oerhört stöd för mig, du får mig att skratta när allt känns tungt o jobbigt! Du påminner mig om det som är bra, och du ger mig goda råd.. Älskar dig så oerhört mycket att det nästan gör ont.. Är så lyckligt lottad som har dig vid min sida. Vi för alltid, eller hur??!!

Idag ska vi försöka komma iväg till city gross... har lite som måste handlas och det är fasen mycket billigare där! O det är väl det enda som vi har inplanerat idag... hade bjudit hit ett par kompisar på fika, men fick avboka det... är alldeles för slut idag.. hade inte orkat vara social på det sättet känner jag...

Ähh... nu ska jag inte sitta här mer... Skickar en tanke till några människor som har en väldigt jobbig dag i dag.! Älskar er!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: anders

Vi för alltid ?? behöver du ens fråga?? det vet du lika bra som ja , inget kommer emellan oss. Hur skulle det se ut förresten så mkt konstigt vi vet om varandra hahaha skulle ju va tvungen å byta världsdel ;) du vet va ja pratar om ;) mitt lilla freak;P din för alltid anders

2009-03-16 @ 09:58:01

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback