Söndag!

Igår var Anders o jag på bio.. Män som hatar kvinnor såg vi.. Den var ingen kanonfilm enligt min mening, men sevärd..
Det var i alla fall mysigt att göra något bara han o jag så det spelade inte så stor roll vad det var för film vi såg... =)
På dan igår var vi i Valla.. Anders syster var också med... Så mysigt så! Tog en del bilder, men orkar fasen inte lägga in dom nu...

Mamma o H satt här hemma hos Molly när vi var på bio o det hade gått så bra så. Skönt det, men däremot har Molly sovit pissdåligt i natt... Vaknade vid ett och somnade inte om förrän klockan var kvart över tre.. O då hade vi provat allt.. Bytt blöja, gett välling, gått omkring o vyssat o till sist tog vi till vagnen. Vet ju att det brukar kunna gå att söva henne i den, men jag vill ju helst inte att hon ska vänja sig vid det så det är absolut sista utvägen... Men sen sov hon i alla fall till sju... Vi låg kvar i sängen ett tag o sen gick Anders ut med Bossi o jag o Molly låg o myste i sängen o när Anders kom in så tog han hand om Molly o gav henne frukost osv o jag fick sova en stund till.. (tack älskling!)

Nej, nu ska jag klä på mig.. går omkring i myskläder/sovkläder fortfarande... hehe
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Erika - Lider av Fetma, följ min kamp!

Absolut är det okej! :) Hur är det idag? Jo de är tråkigt hon är allergisk. men vant sig nu :(



Kramar

2009-03-01 @ 11:54:58
URL: http://precioso.blogg.se/
Postat av: Erika - Lider av Fetma, följ min kamp!

Ja jag tror oxå det blir bättre än mål på vågen nu till en början. :) Man hakar upp sig alldeles för mkt på dessa siffror :)

2009-03-01 @ 17:31:11
URL: http://precioso.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback