tidig morgon!

Idag blev jag väckt av Molly vid tjugo över sex... min första tanke var NEJ!!!!! men det fanns inget jag kunde göra.. När jag kom in i hennes rum stod hon där i sängen o viftade med händerna.. O ville inte somna om.. =(
Så hon fick ligga bredvid mig i sängen en liten stund o gosa innan vi gick upp o fixade frukost.. Usch.. klockan är bara åtta o vi är redan klara för dagen, förutom att jag går i myskläder fortfarande. hehe.. Molly som annars i vanliga fall inte brukar vakna förrän vid halv åtta - åtta.. Vet inte vad det varit med lillans sömn sista tiden, men det går väl lite upp o ner med sånt..

Idag har vi ingenting speciellt inplanerat. Ska väl försöka få ordentligt med luft, så en promenad blir det i alla fall. Sen kanske jag borde kolla om det finns någon tvätt tid.. missade ju den vi hade i söndags o Molly börjar få dåligt med kläder.. =)

Nej, nu kanske jag ska ta tag i disken.. orkade inte det igår kväll.. Vilket är väldigt synd nu.. inget roligt att göra sånt på morgonen. Men det är ett nödvändigt ont...

Ha en bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Erika - Lider av Fetma, följ min kamp!

Jo det är en liten frukost. Men orkar ju ej? Åt ett ägg. knäckebröd och en morot.



Vill gärna ha förslag på en bra frukost!! :)

kram

2009-03-03 @ 12:26:48
URL: http://precioso.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Det är bara att ringa eller messa om du känner för avlastning vet du :-) Hoppas hennes sömn vänder snart igen :-) (brukar vara så periodvis) kram på dig*

2009-03-03 @ 18:35:50
Postat av: Babbi - [Design & Foto]

Shit vad tidigt! :-D

2009-03-03 @ 19:58:06
URL: http://babbi.se

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback