tidiga mornar

Jag är verkligen ingen morgonmänniska... När Molly väcker mig på morgonen, vilket hon börjat göra vid sex tiden, känner jag bara att hela kroppen skriker NEEEEJJJ! Men, men.. Man har ju inte så mycket val, speciellt inte när jag är ensam hemma med henne.. Bara att pallra sig upp o börja ta tag i dagen. Som tur var så kom mamma förbi o kollade Molly medans jag sprang ut o rasta Bossi... Skönt o slippa dra med henne ut på morgonen...
Nej, nu tycker jag att det luktar lite från Molly...hehe
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Erika Björklund ♥ This is my life!

Hej!

Hur är det med er?



Kram!

2009-03-18 @ 12:40:39
URL: http://erikabjorklund.webblogg.se/
Postat av: Erika Björklund ♥ This is my life!

Jodå, det är fin fint med mej. Skriver blogg om en sak nu får vi se :)



Händer imorgon?

kram

2009-03-18 @ 20:36:56
URL: http://erikabjorklund.webblogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback