torsdagen har kommit till sist slut..

Har gått halva dagen o funderat på vad det egentligen är för dag idag... hmm... ville inte fråga Anders heller för tå skulle han väl tycka att jag är dum på rikigt, men till sist kom jag i alla fall fram till att det är torsdag idag. Så det kan va ibland! =)

Annars så har det inte hänt allt för mycket idag.. Har fortfarande lite mensvärk, men det är bättre i alla fall.. Skönt det..

Nej, inget roligt att sitta här nu... så nu ska jag slänga mig i soffan o kolla på tv... kanske ska poppa lite popcorn o tycka lite synd om mig själv nu när Anders jobbar natt igen... =)
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Erika - Lider av Fetma, följ min kamp?!

Hej! :)

Meeh, kassler som är så gott. Och bara 0,5kcal för 100gr. KANON bra! :)



Jobbigt att sambon jobbar natt :( Vet själv hur de va när min sambo gjorde det. Ensamt!

2009-03-05 @ 21:28:09
URL: http://precioso.blogg.se/
Postat av: Erika - Lider av Fetma, följ min kamp?!

Ja det tycker jag absolut! :) kan ju göra kassler gryta, steka den eller ha den kall. Finns massor ju! :)



Hoppas du gillar det. Nu ska jag sova =)



Kram

2009-03-05 @ 21:59:22
URL: http://precioso.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback