Äntligen fredag!

Såå skönt!! I morgon får vi sova tills Molly vaknar av sig själv o behöver inte stressa i oss frukost för att gå iväg direkt.. =)
Underbart! Man uppskattar ju helgerna lite mer när man måste upp tidigt på vardagarna...

Mina planer inför imorgon sprack! *grr* Upptäkte att vi måste tvätta... det är panik, skulle helst ha tvättat igår typ.. O den enda tiden som fanns var 12-15 i morgon... kul... vinka hej då till planerna som fanns.. men vad ska man göra... tvätta måste vi så det är inget att göra åt... Efter jag tvättat så ska jag ta det lite lugnt en liten stund för att sen åka på fotboll.. Eftersom Anders jobbar typ hela helgen så får Molly o jag följa med på fotboll så vi hinner vara lite tillsammans iaf.. =)

Nej, nu ska jag ge Molly nått mellis o sen blir det väl att gå ut i sandlådan en liten sväng skulle jag tro... =)
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: anders

ville bara säga att du är världens bästa mamma känns så skönt i hjärtat att veta att du tar hand om vår lilla klump :)

2009-05-15 @ 21:12:15

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback