Borde nog egentligen sova..

Ska ju upp tidigt i morgon. Börjar jobba halv åtta o innan dess ska jag lämna Molly på dagis. Så det blir tidig morgon i morrn... Usch, känns inte så där jättelockande att gå upp sex i morgon bitti, men det får gå.. ska ju hinna äta frukost, göra iordning mig o klä Molly, gå ut med bossi, gå till dagis o sen till jobbet.. *pust* Snacka om att jag kommer vara trött.. Men jag jobbar ju bara till halv två o då skulle Anders o Molly komma o möta upp mig... Vilken underbar man jag har.. man kan verkligen inte ha det bättre... Så tror ni att ni har det så tror ni fel... ;-)

Var i Motala idag o letade jacka till Molly... Hittade en till slut... Weeiiiii...
Hon blev så fin så, hade den på sig förut när vi gick ut med bossi... så söt så!
När vi ändå var i Motala passade vi på att gå upp till Anders föräldrars nya lägenhet o kollade in den... Den var helt okej, o vilket läge... =)
Sen gick vi ner mot hamnen o köpte glass.. *mums* Vi kom fram till att glass är väääldigt mättande och så blir man otroligt törstig också... När glassarna var uppätna så gick vi över till parken så fick Molly gå omkring lite.. Såg en liten hund som hon ville hälsa på och det fick hon... försökte ge vovven pinnar... ovanligt... eller inte.. hehe

Sen var det dags att åka hemåt igen. Anders skulle ju iväg på fotbollsträning o sen jobba natt. Så nu ligger jag alltså här ensam i sängen igen... men som tur är så får jag ha honom hemma i morgon natt... O på lördag blir det kolmården... Snacka om att man längtar dit... Är helt säker på att det kommer bli en helt underbar dag... kan det bli annat med min lilla familj... =)

Nej, nu måste jag försöka varva ner så jag kan somna nångång...
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback