En heldag..

Idag har hela dagen gått i ett.. Så man är lite trött, men trevligt har jag haft..
Dagen började med sista gången på babysången... Var riktigt trevligt idag.. Det borde alla gå på med sina små.. man ser ju verkligen hur roligt dom tycker att det är!
Iaf, när vi var klara där så gick Molly o jag upp till stan o mötte upp mamma. gick en snabbsväng på stan o kollade en efter en ny solhatt o jacka åt Molly... hittade en solhatt men ingen jacka... grr.... sen gick Molly o jag hem o jag gav molly lite lunch, sen hämtade mamma upp oss igen o vi åkte hem till henne... När vi varit där ett tag åkte vi in till Skäggetorp o kollade där.. ingen jacka där heller. Åkte till Maxi och Coop... men ingen jacka där heller... är väl inte meningen att små barn ska ha jacka.. men jag menar det är ju inte varmt jämt... Men men... Anders o jag o Molly ska ev. åka in till Motala i morgon o kolla där istället.
Dom har ju en jacka på kappahl som jag vill ha åt henne, men den fanns inte i hennes storlek här..
Så får kolla på kappahl i motala istället! =)

Iaf... när vi var klara i  Linköping så åkte vi hem till mamma o hasse igen.. Hasse hade redan kommit från jobbet så då blev det mat o sen körde dom hem Molly o mig...

Så ja. jag har haft en trevlig dag!


Usch.. jag ser inte fram emot att lämna molly på dagis i morgon.. hon är väldigt mammig just nu o vill vara nära nästintill hela tiden. Så det känna inte alls bra att lämna henne på dagis då när jag vet att hon inte känner sig helt trygg där ännu... usch.. o på onsdag o torsdag ska jag jobba.

Men det är bara på onsdag som Molly kommer behöva vara extra på dagis... o då kommer hon bara behöva vara där ca 1 timma o en kvart extra på morgonen.
Känns inte heller så roligt....

Det är en jäkla tur att Anders ska ha semester i sommar så Molly får vara hemma med honom då...
Ska bli sååå roligt o se hur dom kommer varandra närmare... nu är ju inte dom ensamma speciellt ofta, så jag tror att både Anders o Molly kommer tycka att det är roligt..

Nej, nu blir de alldeles för långt det här... Nu ska jag kollade lite till på tv innan de e dags att sova!

Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback